۱۳۸۴ مهر ۵, سه‌شنبه

به نام خدا

پنج روز از فصل سوم سال سپری می شود ...


من در ابن جا – خانه مجازی جدید – نوشتن را آغاز می کنم ... دل پری دارم از پرشین بلاگ که ظاهرا دارد به آخر و عاقبت همه تولیدات وطنی دچار می شود ... اول کار خوب شروع می کنند بعد یواش یواش که مشتری شدی ... حالا دیگه به جهنم ! ... برای خواندن یک کامنت یا نوشتن یک یادداشت کوتاه چقدر باید معطل سرویس لگن پرشین بلاگ شوی ! ... حیف اسم خوبش! ... آمدم اینجا به "راز سر به مهر" بلاگ اسپات ... به امید و با خوبی های "راز سر به مهر" در پرشین بلاگ ... پس :

به نام خدا ....

۷ نظر:

  1. salam . vase ghaleb mitooni be inja ham sar bezani ...ghalebhaye jalebi mitooni peyda koni ... movafagh bashi

    پاسخحذف
  2. salam...manam asbab keshi kardam be blogfa...mofagh bashid va sarafraz

    پاسخحذف
  3. سلام محمد خان جان عزیز و مزیز . چه عجب . بالاخره یادی از پایین برره ای ها کردی ! خانه ی نو هم مبارک... من که فعلا با پرشین مانده ام تا بعد چه شود ... ایم هم به کام است شدیدا . سلام برسان ... در ضمن احتمالا آبان ماه دیدار تازه خواهد شد ... سلام .

    پاسخحذف
  4. سلام محمد جان...مبارک باشه منزل نو...مطمئنا راز سر به مهر بلاگ اسپات به مراتب بهتر از راز سر به مهر پرشین بلاگ باشد که اونوقت نمیدونم با این همه زیبایی و خوبی چه بکنم...سبز باشید

    پاسخحذف
  5. سلام محمد عزیز امیدوارم که در بلاگ جدید هم مارو مهمان نوشته های دلنشینت بکنی و موفق و سر بلند باشی. برات بهترین آرزوها رو دارم. سبز باشی.

    پاسخحذف
  6. امیدوارم این شروع جدید همراه با خوبی ها و قشنگی ها باشه....
    برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم همچنان کامنت هات رو در وبلاگم ببینم

    پاسخحذف