۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

وسیله ای به نام "کیهان"


"توهین"، سوخت موتور "روزنامه کیهان" است و هیچ گاه توی باک این روزنامه جا کم نمی آورد، درست عین جهنّم که برای دوزخیان گرفتار تنگی جا نمی شود. معلوم است که چرا؛ هدف همه نوع وسیله را برایشان توجیه می کند؛ "هدف"، ماندن بر اریکه است و همچنان بی هیچ ملامتی انجام هر کار نابکارانه ای حتی ... وسیله تا پای خنجر زدن های مکرر بر آبروی هر کسی که با ساز کیهان نرقصد، به راحتی پیش می رود؛ جاده را لیز و سرازیر ساخته اند برای کیهان؛ کیهان خودش هم البته وسیله است.
*
آخرین و یکی از بی شرمانه ترین پرده دری های کیهان را اینجا (+) بخوانید.
نویسنده این مطلب سراسر موهن حسین قدیانی است؛ همانی که ساندیس خوری راهپیمایان نه دی را تئوریزه کرد و ستود (+) و مطلبش در وبسایت مرکز متعلق به روح الله حسینیان، روحانی جنجالی حامی احمدی نژاد، هم منتشر شد. بعدتر مطلبی دوباره توهین آمیز نوشت زیر عنوان "غلط کردید که بی شمارید" که این بار روزنامه "وطن امروز"، متعلق به مهرداد بذرپاش از حامیان احمدی نژاد، آن را چاپ کرد / لینک مرتبط (+)
 
*
پ.ن) اول: استفاده از مطلب وقیح امروز روزنامه کیهان را برای تحریک حساسیت های قومی "وحشتناک" و دارای عوارض پیش بینی نشده علیه امنیت کشور می دانم و امیدوارم با توبیخ فوری کیهان و عذرخواهی این روزنامه، مساله همین جا خاتمه یابد. کیهان هم قرار نیست با اعتراض ما آذری ها به جاده اخلاق برگردد؛ سرچشمه این روزنامه گل آلود، بلکه "مسموم"، است. دوم: دشنام گویی علیه حسین قدیانی تکرار روش اوست در مواجهه با منتقدان و مخالفان، ما نباید چون او و کیهان اش باشیم. سوم: خبرگزاری ها هم چندی قبل از انتصاب فردی به نام حسین قدیانی به عنوان رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر دادند. وی پیشتر فرمانده بسیج دانشجویی تهران بوده (+)، یک کامنت دریافتی می گوید که این حسین قدیانی بسیج دانشجویی اون حسین قدیانی معروف نیست!
*

۱۸ نظر:

  1. زندان بان ها همیشه یک سگ درنده را با خود این ور و آن ور می برند؛ یک سگ که همه چیزش مهیاست ... لعنت به این ستمکاری

    پاسخحذف
  2. سلام محمد عزیز . من هم در این خصوص چیزی نوشتم ... می دانم که می خوانی ...

    پاسخحذف
  3. این شایعات چیه که درست میکنی؟
    ساندیس کجا بود؟ واقعا ته منطقت همینه؟
    با همین منطق حسین قدیانی رو میکوبی؟
    اصلا چطوره بگی مریخ رو به اسم قدیانی زدن؟

    ببین شازده ساندیس تو توهین به مردم نیست؟ بعد اومدی گیر دادی به حرفای حسین قدیانی؟
    متأسفم واسه این ژست ادب و منطقتون که در عرض 3 ثانیه با یه تناقض بزرگ ضربه مغزی میشه

    پاسخحذف
  4. اتفاقا بزار بگن.. ذات خودشون را بیشتر رو می کنن.. فک زیاد می زنن و این نشونه دهنده مغز فلجشون هست..

    پاسخحذف
  5. خوب تحقیق کن این حسین قدیانی مسول بسیج دانشجویی نیست
    عزیزم ساندیس های جمهوری اسلامی خیلی خوشمزه است ها-ضد توهمه

    پاسخحذف
  6. این مجانین قدرت؛ از حسین شریعتمداری گرفته تا حسین قدیانی

    پاسخحذف
  7. ناشناس عزیز! ممنون از راهنمایی ات؛ توی پست اصلاح کردم / ساندیس ها هم نوش جان تان ولی در مورد اثراتش من چیزهای دیگری شنیده ام

    پاسخحذف
  8. مطلب خوبی بود ، ولی آذری ها که هیچ ، کل ایران هم هیچ ، کل دنیا هم به این روزنامه اعتراض کنند ، کسی نمیتونه جلوش رو بگیره!
    در ضمن مطلب تون توی هفته نامه پیام زنجان، به اسم "توانمندی" هم جالب بود
    خسته نباشید

    پاسخحذف
  9. سلام داش محمد
    بابا ولش کن این خیالاتی رو!
    در موردش نوشتن باعث غرورش میشه!
    مرداد ماه در موردش یه چیزی نوشتم بعد پشیمون شدم
    http://pareshe-aval.blogspot.com/2009/08/blog-post_18.html

    پاسخحذف
  10. تا جایی که می دونم این حسین قدیانی همون حسین قدیانی فرمانده بسیجه!
    البته مطمئن نیستم ولی فکر کنم همینطور باشه.

    پاسخحذف
  11. امین جان! اون طرز فکری که چون فکر می کنه عین حقه و بعد می تونه با آبروی هر قوم و قبیله و کسی بازی کنه، خطرناکه ... کیهان وسیله است ولی این اندیشه کیهانی باید جدی گرفته شود

    پاسخحذف
  12. محمد جان من با این فکر شما خیلی موافقم.. میدونی حس میکنم جریان خیلی پیچیده تر از این حرفها هست. درست وقتی که مثلا یه کم میخوادن جامعه آروم بشه این قوم یه جوری یه چیزی رو انگولک میکنن که دوباره یه آشوب بشه.. انگار واقعا نونشون تو همین فتنه انگیزی هست.. این نوچه ها حتما از کسی خط میگیرن.. این تفکری هست که از بالا تا پایین داره توسط یک جریان حالا شما بگو مصابح یسم داره اداره میشه.. باید جدی گرفته بشه.. اصلا انگار هدفشون رادیکالیزه کردن هست.. این قدیانی و امثالهم عددی نیستن درست مثل ریگی میشه سر انجامشون. ابدئولوژی که پشت این حرکتها هست خیلی مهم هست.. واقعا باید تذکر داده بشه.. بخصوص که کامی از اون طرف داره با حرفاش سعی میکنه دانشگاه هم کانالیزه کنه و از نیروهای مصلحت اندیش خالی کنه تا امثال همین قدیانی که نمونه دانشگاهی اش میشه اذغندی و رامین پور بیاره سرکار و دانشگاه هم کنترل کنن..
    جریان به این سادگی ها نیست.. دارن تیشه به ریشه ایران می زنن.. واقعا دارن ایران به سمت نابودی می برن. از یهطرف فساد و تقلب و اعتیاد توسط خود شون اشاعه شده و داره بیداد می کنه. از یه طرف با واردات بی رویه بخصوص از چین صنایع را به تعطیلی کشوندن و کشاورزی و نابود کردن و این همه همه جوره به قومیتها ظلم میکنن و تحقیر و توهین می کنن و نفت و گاز هم که وضعشون مشخصه و هی هم اسرائیل رو تحریک میکنن.. واقعا پشت این جریان نابودی ایران نیست

    پاسخحذف
  13. از همه جالبتر نظر احسانه .انگار اصلا نوشته قدیانی رو نخونده.راستش فحشای قدیانی خیلی ناراحتم کرده بود اما نظر آقای احسان باعث شد کلی بخندم بخصوص که-اگه درست برداشت کرده باشم- خیال کرده شما رو ضربه مغزی کرده

    پاسخحذف
  14. شاید باید اینجوری جوابشو داد:

    sabznegah.wordpress.com

    پاسخحذف
  15. انقدر حرفهایم را فرو خورده ام که دیگر نمیتوانم چیزی بگویم و اینهادر چنین روزناامه هاایی هر چه چرند میخواهند میگویند

    پاسخحذف
  16. بنظرم دارند حساسیت آذربایجانیها را میسنجند میخوان ببینند واقعا ترکند یا نه

    پاسخحذف
  17. من هم فكر ميكنم اينها نياز مبرم به درمان دارند فكر كن تو كامنتا بهش انتقاد كرده بودند و قدياني با خوشحالي زيرش نوشته بود :آمار وبلاگم يكي بالاتر رفت !!!!!!

    پاسخحذف
  18. سگی که بیشتر از معمول پارس میکنه بی خطره ! اولین سنگ رو که باندازی فرار میکنه...

    پاسخحذف