۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

لذت "سید حسن نصرالله" بودن

دیروز سید حسن نصرالله مراسمی ترتیب داد و طی پیامی، از لبنانی ها برای استقبال از احمدی نژاد در سفرش به لبنان دعوت کرد. در کنار این "دعوت"، لابد برای اعضای حزبش "دستور"هایی هم داده. این نشانه سپاسگزاری است  البته و حرجی بر آن نیست ... همین چهار ماه پیش در سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی، همان هایی که توجیه شده بودند و فی المجلس  هم  تحریک  شدند تا اجازه ندهند سید حسن خمینی سخنرانی کند، شعار می دادند: "نواده روح الله / سید حسن نصرالله". شما بودید سنگ تمام نمی گذاشتند برای نماینده عالی نظامی که شما را به لطف "فرمانبرداری سیاسی"تان بالاتر از نوه بنیانگذار همان نظام می نشاند و  جایگاهی چنان ارزانی تان می کند؟ "سپاسگزاری" لذتی دارد که خیلی ها درکش نمی کنند، اصلا سپاسگزاری نعمت را افزون می کند.

۳ نظر:

  1. ببین نمی دونم شما چرا نوشتی که این خواهر فلان را نباید با عبارتی توهین امیز مورد خطاب قرار بدهم اما خدایی تو جای من خودت رو بگذار !
    آخه چه توهینی چه کشکی برادر من!
    خدایا شکر که اونقدر عمر کردیم که بفهمیم اون قصه هایی که دوره پیغمبر و علی بوده دروغ نیست.ماشالله هم عمرو عاص داریم هم معاویه و هم ...

    پاسخحذف
  2. آقای معینی شما دیوانه وار و کوبنده کوتاه می نویسید

    پاسخحذف
  3. به نظرم کم لطفی می کنید همین سیدحسن در میان سروصدای صداوسیما احمدی نژاد را نه یک فرد با دوره حکومت مشخص بلکه نماینده انقلاب اسلامی نامید.
    به کمک انقلاب به مردم لبنان و مقاومت اشاره کرد و هرجا از ایران نام برد گفت (رهبری، مسئولین، حکومت و مردم ایران) چنین و چنان کرده اند.
    این برای کسی که دست آقای خامنه ای را می بوسد نشانه انصاف است.

    پاسخحذف