۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

اون ور ابرا



نمیشه غصه ما رو، یه لحظه تنها بذاره

نمیشه این قافله، ما رو تو خواب جا بذاره

دلم از اون دلای، قدیمیه از اون دلاست

که می خواد عاشق که شد، پا روی دنیا بذاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو

ببره از اینجا و، اونور ابـرا بذاره

تو دلت بوسـه می خواد من میدونم اما لبت
سر ِ هر جمـله دلش، میخواد یه امّا بـذاره

بی تو دنیا نمی ارزه، تو با من باش و بذار
همه ی دنیا من و، همیشـه تنها بذاره

من می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم
اگه زندگی بـرام، چشم تماشـا بذاره


بی تو دنیا نمی ارزه، تو با من باش و بذار

همه ی دنیا من و، همیشه تنها بذاره

زنده یاد حسین منزوی

*

با اجازه زنده یاد منزوی باید بگم؛ شنیدن این شعر از حنجره "محمد نوری" در کاست "جلوه های ماندگار" این شعر را برد اون ور ابرا ... از دست ندهیدش

۷ نظر:

  1. دنياي انور ابرها چقدر قشنگه!من نمي دونم اين زمين نكبت چي داره كه بهش چسبيديم؟!!!



    شهرزاد

    پاسخحذف
  2. vaqti onvane poste qabli ro didam fekr kardam neveshti Kif na Keyf, nakhodAgah yade tazahorate sandisNooshan joloye majles oftadam, na inke khabare daaq bood!! bad kolli nazar b zehnam resid vali to hichi nanveshte boodi k nazar bedam...... yekish inbood k too iran hame mottahamn b inke kif dasteshoone, ye edde kife englisi daran, ye edde kife pastoor o sheykh Hadi!!! ki v key mardom mikhan vase khodeshoon v khakeshoon delsoozi konan, maloom nist!!
    Fatima

    پاسخحذف
  3. خوندنش خالی از لطف نیست

    http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&query=%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3&NewsID=1106127

    پاسخحذف
  4. من عاشق این شعرم
    نمی دونستم مال منزوی
    از خودم شرمنده شدم

    پاسخحذف
  5. اینطور که محمد خان جان نوشته ، مگه میشه گوش ندادش ... یادآوریِ خوبی بود ...

    پاسخحذف
  6. Fatima! کم پیدایی! ... راستی من تا حالا درباره کیف پاستور و شیخ هادی چیزی نشنیدم ... در مورد قضایای مجلس من دو تا مطلب نوشتم البته

    پاسخحذف
  7. khahesh mikonam, hastim.. kife pastor v sheykh hadi ham vaqti varaqe zamaneh bargasht mardom ro yade roozHaye sandisNooshHaye motaqe mindaze.

    پاسخحذف