۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

زیارت


قبل از رفتن به مشهد آمد پیشم و سراغ هتل آپارتمانی را گرفت که ما سال قبل اینترنتی پیدایش کرده و ازش راضی هم بودیم ... دیروز دیدمش. گفتم: "زیارت قبول ... هتل رو چیکار کردی؟" گفت: از زائرسرای وزارت ... استفاده کردیم. کافیه با ... و ... رابطه خوبی داشته باشی؛ برات جور می کنن. سه شب: ده هزار تومان. چند شب هم اضافه تر موندیم که باید برای هر شب 45 هزار تومان به حساب واریز می کردیم که یک تراول پنجاهی نقد دادم به متصدی و دیگه به حساب هم پولی واریز نکردم!
*
چقدر بدم آمد از "زیارت قبول"

۱۴ نظر:

  1. چه عکس فوق العاده ای گذاشتین.

    پاسخحذف
  2. "جایی خواندم که موفق ترین وبلاگ نویس های دنیا، به طور متوسط روزی پنجاه پست منتشر می کنند!"
    اتفاقا"منم تو صفحهءگوگل خوان شما خوندمش.من که نه از وبلاگ سر در میارم نه از موفقیت اما فقط وبلاگهایی رو مرتب می خونم که متنهای بهتری نوشته باشن نه زیادتر.مثلا"وبلاگ توکا نیستانی که هر ده روز یکبار یه چیزی می نویسه دیدید؟
    (حالا,وبلاگ نویس موفق یعنی چی؟)

    پاسخحذف
  3. همه چیز به همه چیز میاد دیگه..
    ته ته دل بعضیا تش می گیره فقط

    پاسخحذف
  4. حداقل آن نشانی را می‌گذاشت که اگر توفیق سفری شد دچار گناه نشویم.

    پاسخحذف
  5. به محمدآقای خواجه پور عزیز! ... یاد روزهای نه چندان دور دور هم بودن به خیر

    پاسخحذف
  6. چشم به راه (شيرين)۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۹:۱۳

    آنچه را مي شنوي خنده كنان باور كن و به آنچه كه مي بيني ناباورانه بخند.

    پاسخحذف
  7. کیمیا! حتما کمیت یک بال وبلاگ نویسی خوبه ولی اون چیزی که برای من جالب و غیرمنتظره بود عدد "50" بود. البته قبلا هم یادداشتی خوانده بودم که در آن بر افزایش دادن تعداد پست ها تاکید کرده بود و آن را دلیل جذاب تر شدن وبلاگ دانسته بود

    پاسخحذف
  8. آنچه را مي شنوي خنده كنان باور كن و به آنچه كه مي بيني ناباورانه بخند.

    پاسخحذف
  9. "حتما کمیت یک بال وبلاگ نویسی خوبه"
    "وبلاگ نویسی خوب" یعنی چی؟

    پاسخحذف
  10. آقای معینییی!وبلاگ نویسی خوب"یعنی چی؟
    یعنی اینکه خواننده بیشتری داره؟یا مطالب بهتری داره؟

    پاسخحذف
  11. کیمیا! وبلاگ پر خواننده حتما باید مطالب خوب داشته باشه؛ غیر از اینه؟ مهم تعریف خوب بودنه. برای یکی آشپزی خوبه برای اون یکی کاریکاتور و عکس و برای سومی فلسفه و الی آخر. به نظر من وبلاگ خوب اونی که در این دنیای مجازی مالامال از نوشته و خبر و تحلیل و عکس بتونه اون چیزی رو که درست می دونه اون قدر جذاب بنویسه که تعداد بیشتری ازش بخوان استفاده کنن. این واقعا بحثیه پر از باید و شاید

    پاسخحذف
  12. درسته.دنیای امروز ,دنیای تزریق هر چه بیشتر اطلاعات و جذب هر چه بیشتر....(حتی در عرصه هنر)باشه.اما ممکنه یه متولد تیری با یه جمله بتونه همون نقشی رو داشته باشه که یه متن 50 جمله ای؟
    (بابت بی سواذیم شاید وقت زیادی از شما گرفتم.معذرت)
    آخرین سوال:اگه مهناز افشار یه وبلاگ داشته باشه که تعداد بیشتری نسبت به وبلاگهای فارسی علاقمند داشته باشه ,توصیه اش میکنید؟

    پاسخحذف
  13. یه متولد تیر؛ یعنی من؟!! ... چرا که نه؟! از همان اول سیاسی نویسی خلاصه و ساده نویسی معیار بوده برای من ... بستگی به نوشته هاش داره کیمیا! ... راستی چرا وبلاگ نداره این مهناز افشار؟!

    پاسخحذف