۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

سانسور برای آزادی!

بی انصافی و بی وجدانی است اگر موفقیت نیروهای اطلاعاتی کشور را در بازداشت عبدالمالک ریگی تروریست، آن هم بدون این که نه خودش و نه کس دیگری صدمه ببیند، تحسین نکرد، سیاست زدگی صرف است اگر جنایت های او را مرور و محکوم نکرد، بلکه توجیه هم کرد و بدتر از همه "وقیح" است اگر کسی بخواهد تا بر اساس محاسبات سیاسی،موضوع ریگی "بایکوت" شود. از دیروز در برخی سایت ها و وبلاگ ها عده ای تحلیل نوشته و کامنت گذاشته اند که "این موضوع ریگی نباید ماجرای فیلم ضرب و شتم دانشجویان توسط نیروی انتظامی را در کوی دانشگاه تهران به فراموشی بسپارد"! از دیگران هم می خواهند ریگی را فراموش کنند و درباره او ننویسند! کسی منکر توجه جدی به جنایت ماموران در کوی دانشگاه نیست ولی این ها که چنین می نویسند سانسورچی های قهّار با پتانسیل بالا هستند و مثل همه سانسورچی ها بهانه مقدسی برای کارشان دارند. این ها به مراتب بدتر از کسانی هستند که سانسور را به بهانه "حفظ نظام" توجیه و تطهیر می کنند؛ بهانه این ها "آزادی" است؛ "سانسور برای آزادی"! ... خیلی مضحک است واقعا
*

۱۱ نظر:

  1. آش برخی دوستان شور نیست، آش نمک است!

    پاسخحذف
  2. اتفاقا باید با هم تلفیقشون کنیم . ریگی محصول همین جامعه ای هست که جوانانش بخاطر ریگی نشدن جوانان وطنشان در دانشگاهها سلاخی می شن.. دوستانی که شما میگین مشکوکند درست مثل BBC!!!

    پاسخحذف
  3. مهتا جان! درسته ... باید کنار هم در نظر گرفته بشن؛ نه این که یکی را به نفع دیگری فراموش کنیم

    پاسخحذف
  4. با این نوشته فکر کردم خوبه که با صدای بلنددستگیری این جنایتکار روبه شما تبریک بگم با این امید که....اصلا خوبه که برای همدیگه ایمیلهای تبریک بفرستیم.
    اما قبول کنید که دزدای زرگری های زنجان رو با اینهمه زیرکی و زرنگی باید میتونستن دستگیر کنن....

    پاسخحذف
  5. کیمیای عزیز! تبریک به من چرا؟ مطمئنم شما هم ناراحت نشده اید از گرفتار شدن کسی که گروگان هایش را با دستان بسته به رگبار می بست. حتما نوشته های قبلی ام را فراموش نکرده ای ... دزد زرگری های زنجان هم اگر کار سیاسی نکنند در اولویت بازداشت نیستند!

    پاسخحذف
  6. باور کنید کاملا"جدی گفتم.منظورم این بود که کاش همچین برنامه ریزیهایی میکردیم.بخصوص از وقتی فهمیدم چه قدر تمیز دستگیر شده ذوق زده ام وسر اهالی خونه ام رو مثل شما بابت تحسین این موفقیت درد آورده ام .اون امیدواری هم این بود که انشاءالله توی همه زمینه ها اینطوری متبحر و قوی بشیم,نه اینکه تنها پیشرفتی که داریم در زمینهءدستگیری مجرمین باشه.

    پاسخحذف
  7. کیمیا جان! "توی همه زمینه ها اینطوری متبحر و قوی بشیم,نه اینکه تنها پیشرفتی که داریم در زمینهءدستگیری مجرمین باشه"؛ بر منکرش لعنت! ... البته تبحر در بازدداشت فعلا در زمینه "سیاسی" بالا زده!!

    پاسخحذف
  8. "در واقع نوعی همکاری ميان دستگاه های اطلاعاتی ايران و پاکستان در سايه حمايت امريکا برای دستگيری ريگی در جريان بوده است. "
    نمیدونم این جمله حقیقت داره یا نه اما ظاهرا"تنها توانایی شون همون دستگیری مجرمین سیاسیه ودر مورد ریگی ابر و باد و مه وخورشید و فلک دست اندر کار بوده ان...

    پاسخحذف
  9. به شدت باهات موافقم
    افراط و تفریط به یک اندازه برای یک جامعه کشنده اند

    پاسخحذف
  10. اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید. شریعتی

    پاسخحذف