۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

گل و درد

چند وقتی است هفته ای دو بار، و هر بار قدری بیشتر از یک ساعت با دوستان فوتبال می زنیم در زمین آسفالت؛ شب ها. برای منی که از ورزش سال ها دور بوده ام و آخرین باری که توی سالن فوتبال بازی کردم در سه سال قبل، سرم گیج رفت و از زمین بیرون رفتم، دیشب شب شانس بود؛ هفت – هشت تا گل زدم! چندتایی هم پاس گل دادم. با هد که اصلا یادم نمی آد کی گل زده بودم؛ گل زدم! همه حیران بودیم از این درخشش! ... شب اما از شدت درد ساق پا نمی توانستم بخوابم. صبح هم که از خواب بیدار شدم، روی پاشنه ام نمی توانستم راه بروم!

۲ نظر:

  1. salaam pesar khaleh
    kheili vaght bood ke behet sar nazadeh boodam
    cheghadr khuneh avaz kardi!
    be har haal harke bamash bish barfash bishtar
    rasti ta yadam narafteh to takhassoset pase poshte paa bud. injooriam gol zadi?
    payandeh bashi

    پاسخحذف
  2. سلام پسر خاله! مگه این که دختر خاله بیاد پیشت و ما رو یادت بندازه ... ارادت ما ولی فول فوله ... راستش رو بخوای تو این بازی که ازش نوشتم پاس گل با پشت پا هم داشتم؛ ممنون که استعداد من هنوز یادته! ... خیلی سلام یادت نره

    پاسخحذف