۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

این شکاف بزرگ


این روزها کشورهای اروپایی و به خصوص کشورهای موسوم به منطقه یورو دچار مشکلات مالی و اقتصادی بزرگی هستند. بر خلاف مدیران سیاسی و اقتصادی ما، مسند نشینان اروپایی وجود مشکل را تکذیب نمی کنند و بی هراس از دوره گردی گزارشگران رسانه ملی جمهوری اسلامی که این سو و آن سو در حال کشف و پخش اخبار فلاکت و بدبختی همه مردم جهان، غیر از مردمان کشور خودشان هستند، اوضاع بد اقتصادی و گاه خطای محاسباتی خود را می پذیرند. مردمان شان نیز بر خلاف مردم ایران، در قبال طرح های ریاضتی، که شاید با طرح های ریاضتی اقتصادی ایران، به خصوص در قالب طرح هدفمند کردن یارانه ها، قابل مقایسه هم نباشد، "سکوت" پیشه نکرده اند و از متهم شدن به ضدانقلابی بودن و فتنه گری هم مصون اند. آن چه این شکاف بزرگ را پدید آورده، ترس مدیران عالی رتبه کشورهای اروپایی از رسوایی خود و احزاب شان به خاطر فاش شدن دروغگویی و فسادشان نزد افکار عمومی و البته وجود جامعه مدنی متشکل از اتحادیه های مستقل و مختلف صنفی در این کشورهاست که به چشم بر هم زدنی می تواند مردم را برای اعتصاب و تحصن و راهپمایی دور هم جمع کنند. اینجا اما حتی دروغ های لو رفته نیز کسی را شرمنده نمی کند، هر نوع تشکل مدنی به شدت زیر سیطره نهادهایی است که خود اجازه ندارند از دروغگویی و فساد احساس شرم کنند و اجازه پرخاش بر دروغگو را نیز نمی دهند. حتی اگر نبود این حرف امام علی (ع) که گفت: "راستگو در آستانه نجات و بزرگواری است و دروغگو در لبه پرتگاه و خواری"، باز صفحات تاریخ گواهی گوارایی برای خو گرفتگان به دروغ نداشت.
.
.
.  

۲ نظر:

  1. هشدار جدي به جامعه!
    کيت هاي آزمايش بيماري ايدز در ايران ساخت چين است و جواب ها را درست نشان نمي دهد!

    اين يک اخطار جدي به جامعه است. دولت ايران به جاي وارد کردن کيت هاي تست ايدز از آلمان و آمريکا، اين کيت ها را از چين وارد کرده و اين کيت هاي چيني بيماري ايدز را در بدن افراد نشان نمي دهند! اخيرا اين موضوع زماني کشف شد که يک بيمار کرمانشاهي که چند سال مبتلا به ايدز بود، براي دريافت دارو به يک درمانگاه در تهران مراجعه مي کند و از طرف درمانگاه براي تست ايدز معرفي مي شود و مشاهده مي کند که جواب آزمايشش منفي است! دوباره آزمايش مي کنند و باز هم منفي مي آيد! تا اينکه اين مورد را به يک دکتر متخصص که آزمايشگاه او دستگاه تست ايدز ساخت آلمان دارد گزارش مي دهند و او بيماري اين فرد را تاييد مي کند.
    در اينجا مسئولين درمانگاه تهران متوجه مي شوند که چرا 6000 نفري که مظنون به بيماري بوده اند و به اين درمانگاه معرفي شده اند همگي جواب آزمايش آنها منفي بوده است! و هم اکنون اين افراد با خيال اينکه بيماري ايدز ندارند در جامعه در حال پراکندن اين بيماري خطرناک هستند!
    اي مردم ايران شما داريد تاوان سياست هاي غلط جمهوري اسلامي در درافتادن با غرب و نزديکي با چين فريبکار را مي دهيد! به هوش باشيد و به هيچ وجه به جواب هاي آزمايش پزشکي که با دستگاه هاي چيني داده مي شوند اطمينان نکنيد! جهت سکس با افراد هم از کاندوم استفاده کنيد حتي اگر جواب آزمايش شريک جنسي شما منفي آمده است به آن اطمينان نکنيد! اين خبر مهم را پخش کنيد تا جامعه آگاه شود! به دليل اينکه جمهوري اسلامي با اين پديده برخورد سياسي-امنيتي مي کند از ذکر نام درمانگاه مورد نظر به دليل حفظ سلامت کارکنان آن معذوريم. ما وظيفه خود دانستيم اين خبر را منتشر کنيم، ظلم بسيار بزرگيست به آينده سلامت مردم ايران اگر اين خبر را در بين مردم اطلاع رساني نکنيد! در ضمن 100 درصد وزارت بهداشت از روي پدرسگي اين خبر را تکذيب مي کند، اما شما فريب جواب کيت هاي چيني تشخيص بيماري ها را نخوريد و به فکر سلامت خود و اطرافيان باشيد!
    http://img193.imageshack.us/img193/729/chinakit.jpg

    پاسخحذف
  2. تیتر روزنامه کیهان: ٌبزگترین اعتصاب قرن اقتصاد انگلیس را فلج کرد ٌ
    در ایران هم مردم حق اعترض دارند! علیه انگیس و کردند!
    پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

    د.د.غ

    پاسخحذف