۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

حالا دیگه خود دانی

"حالا دیگه خود دانی" جمله وحشتناکی است، ته دل آدم را با داشته و نداشته اش خالی می کند ... لابد بودن تو مهم بوده که سراغت آمده ام. نه بگو "نه"، نه بگو "حالا دیگه خود دانی" ...  آن قَدر عزیزمی که باور دارم لابد چیزی می دانی که من نمی دانم، یا لابد آنچه را می دانی "خوب" نمی گیرم، "خوب" نمی رسانی شاید حتی؛ روشن نمی شوم.  می دانم دوستم داری؛ حتما که نباید سرم بشکند، یا دلم، تا تو دلت به حالم بسوزد. از آن "یقین" ات جرعه ای ما را بس، از آن "آرامش" تا توانی
*
اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و طايفه شما و اموالى كه به دست آورده‏ايد و تجارتى كه از كساد شدنش مى‏ترسيد و خانه هایى كه به آن علاقه داريد، در نظرتان از خداوند و پيامبرش و جهاد در راهش محبوبتر است، در انتظار باشيد كه خداوند عذابش را بر شما نازل كند (توبه / 24) ... (همان: حالا دیگه خود دانی)

۷ نظر:

  1. شرمنده
    نگرفتم منظورتون رو
    چی شد؟

    پاسخحذف
  2. فک می کردم این جمله هه فقط به مامانا میاد ولی راس میگین قشنگ منظورش همونه.
    ینی اشکمو در میاره این موضع خصمانه-عاشقانه
    در ضمن واسه چی کامنتینگ به اون خوبی رو عوض کردین؟

    پاسخحذف
  3. زهرا خانم! چون بنده مدام فیلتر می شم این بار آخری که از اون سیستم واقعا خوب کامنتینگ استفاده می کردم، نتونستم کامنت ها رو به وبلاگ جدید منتقل کنم با وجودی که متن پست ها منتقل شد. خیلی دوست داشتم از اون سیستم دوباره استفاده کنم فقط به این شرط که می شد کامنت ها رو هم با خود پست ها به وبلاگ دیگه منتقل کرد

    پاسخحذف
  4. فرزند!
    همسر!
    اموال!
    کجای کاری مومن؟ دور گود نشستیم و داریم میگیم لنگش کن؟
    نشنیدی چی گفت؟
    "جنبش مرده سبز"!
    با همه خرجهایی که شده .
    من و شما به چی مینازیم.
    به خون دل هایی که خوردیم.
    کاری داره؟
    از خودمون چی مایه گذاشتیم که بخواهیم چیزی برداریم؟
    نه عزیز
    نه
    با حلوا حلوا دهن شیرین که نمیشه هیچ، تلخ هم نمیشه

    پاسخحذف
  5. آقا محسن! مطمئنی منظور من سیاسی بود حالا؟

    پاسخحذف
  6. خب. معلومه که نه.
    گیرم که منظور شما سیاسی نبود. آیه خدارو نمیشه توی سیاست دید؟
    مگه ادعا نداریم که قران به جمیع جوانب زندگی شامله. شما مطمینی که این آیه قران درباره سیاست مصداق پیدا نمی کنه؟
    منظور شما هر چی که بود من یاد احوال سیاسی امروز خودم افتادم.
    راه پیامبر یعنی چی؟
    سعادت؟
    خوشبختی؟
    آزادگی؟
    نکنه شما هم معتقید که جمهوری اسلامی اوجب واجباته؟

    پاسخحذف
  7. آقا محسن! 50 - 50 بود! در مورد اوجب واجبات هم قبلا نوشته ام:
    http://mmoeeni1111.blogspot.com/2010/09/blog-post_12.html

    پاسخحذف