۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

آدرس غلط برای ناگهان ممنوع!




محسنی اژه‌ای امروز گفته  که «دستور دادستان تهران مبنی بر ممنوع التصویر بودن رئیس جمهور اسبق یک دستور قضایی است و حتی اگر مصوبه شورای امنیت ملی هم نبود این دستور براساس اختیارات دادستان است و این دستور کماکان بر قوت خودش باقی است و هرکس از آن تخطی کند تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.» او ادامه داده: «در گذشته هم اتفاق افتاد یعنی بعد از فتنه سال ۸۸ که عده‌ای کشور را به آشوب کشیدند و شیرینی انتخاب را تلخ کردند آنجا در مورد رئیس جمهور اسبق در خود دبیرخانه به استناد همین مصوبه گفتند که این فرد باید ممنوع‌التصویر باشد و خبر و تصویری منعکس نشود.»
شواهد اما نشان می‌دهد اژه‌ای برای بار نخست در نشست خبری 27بهمن سال گذشته، درست یک سال و 10 روز مانده به انتخابات مجلس دهم، خبر از ممنوع‌‌التصویری خاتمی داد. آرشیو روزنامه‌ها و وبسایت‌های فیلتر نشده پیش از این تاریخ (27 بهمن 93) نشان می‌دهد که چاپ و انتشار عکس و خبرهای مربوط به سید محمدخاتمی در نشریات، به راحتی صورت می‌گرفته است.
حالا باید پرسید 5 سال و 8 ماه بعد از انتخابات 88، 1 سال و 8 ماه بعد از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری و البته یک سال مانده به انتخابات مجلس دهم، چرا ناگهان سیدمحمد خاتمی مورد توجه قوه قضاییه گرفت؟ آیا ماجرا به همان ناخرسندی از تاثیر غیرقابل اغماض و البته "ناخوشایند" خاتمی بر نتیجه دو انتخابات سال 92 و 94 بازنمی‌گردد؟ آیا "فتنه 88" تنها یک آدرس غلط نیست؟
.
.
.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر