۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

ما می ترسیم تو بمیری و قذافی بماند



لیبیایی ها عرب اند، مسلمان اند و آن وقت "اتحادیه اروپا" و "ناتو" آستین بالا زده اند برای نجات لیبیایی های عاصی از قذافی دروغگوی ِ دیوانه ی آدمکش؛ نه خبری از خرابه اتحادیه عرب و نه کورسویی از گورستان  اجلاس  کنفرانس اسلامی ... حکّام عرب و مسلمان وقت ندارند لابد؛ دل شان از صندلی امارات و صدارت و زعامت و سلطنت خودشان قُرص نیست. خیلی قرص باشد، فحش بدهند قذافی را در پستوهای کاخ هایشان، یا چه بسا چشمکی که؛ "بزن، بکش ما نگران خود تو هستیم" ... لیبیایی های مظلوم که با کلاه آفتابگیر و لباس های درس و مدرسه و کار رفته اند به جنگ بمب و راکت و موشک قذافی ِ مسلمان، به اندازه فلسطینی هایی نیستند که گرفتار صهیونیست های ناعرب و نامسلمانند، کسی برایشان تره خرد نمی کند، خیابان به اسم شان نمی کنند، راهپیمایی جور نمی کنند برایشان، بیانیه نمی دهند، سمینار علم نمی کنند، زهرمار هم نمی دهند حتی. لیبیایی های مظلوم به اندازه مصری های میدان التحریر هم نیستند که شوریدن شان را به پای خودمان بنویسیم و هورای بین المللی بکشیم برایشان ... برادر لیبیایی! ما را ببخش ... ما می ترسیم تو بمیری و قذافی باز زنده بماند و آن وقت از دست ما ناراحت باشد. به همین فحش دادن ما به قذافی راضی باش ... روحت شاد برادر مظلوم لیبیایی ِ من، ما، آن ها  

۹ نظر:

  1. چه قدر عصبانی!
    آخر مردم لیبی هیچ گروه کفتار صفتی را ندارند که به این طرف پیغام بدهد و مجیز بگوید و ...
    مردم لیبی که وقت نکرده اند به این ور مرز پیغام بفرستند و کمک بخواهند ، آنها دست به زانوی خودشان گرفته اند و یا علی گفته اند. از این بدتر هم می شود؟

    پاسخحذف
  2. :(
    سیاست است دیگر.. نه رحم و مروت سرش می شود نه انسانیت ..

    پاسخحذف
  3. اعتراف می کنم در امر مصادره به مطلوب و هوچیگری استاد هستید . راستی جناب معینی ! چه شد که به سخنان مهاجرانی واکنشی نشان ندادی ؟ نمی صرفید ؟ واقعاً که خبیث هستید و لایق این لقب .

    پاسخحذف
  4. حالا داری مثلا توهین اسلامی و ارزشی می کنی برادر یا خواهر ناشناس؟ / خوشحالم تحت تاثیر قرار می گیری؛ وجدان ات که به درد می آد، حرف حق که می شنوی و جوابی هم که براش جفت و جور نمی شه، می ذاری به حساب مصادره به مطلوب و هوچیگری

    پاسخحذف
  5. جواب سوال در مورد مهاجرانی چی شد ؟ نمی صرفه که جواب بدی ؟ هر موقع این حالت پیش میاد یاد مناظره احمدی نژاد و کروبی می افتم . بنده خدا هر چه می خواست زیر سوال 300 میلیون تومانی احمدی نژاد فرار کنه نمی تونست . می دونی چرا ؟ چون مثل جنابعالی خطاکاره. جواب نداره که بده . مجبوره هی ازش فرار کنه . اما جناب معینی تا کی ؟
    منتظرم .

    پاسخحذف
  6. بهانه خوش بودن نداری خب! از این شاخه به آن شاخه می پری خب! مگر اینجا خبرگزاریه که راجع به هرچیزی بنویسم؟ من راجع به خیلی چیزها نمی نویسم. یعنی واقعا متوجه نشدی اینو؟ یا نمی صرفه متوجه بشی؟ تازه مهاجرانی حرف خودش را در وبلاگش تکمیل کرد؛ نخواندی نه؟ ... راستی بالاخره سر همستر قانع کردی خودتو؟ ... راجع به لیبی نظری نداری؟ ... راجع به خیلی چیزها نظری نداری؛ می دانم چون همه حق با تو نیست

    پاسخحذف
  7. در بحث همستر همین قدر بس که فردی می آید و در وبلاگ شما به زنی به نام خامنه توهین می کند و اتهام ارتباط غیراخلاقی می زند و شما به صرف یک کلمه اشتباه شده و خنده دار ! آن را در انظار عموم قرار می دهید . آن هم فردی مثل شما که مدعی اخلاقیات هستید !
    در مورد مهاجرانی هم شک ندارم که اگر یکی از طرفداران دولت سخنی شبیه به مهاجرانی گفته بود 100 تا تحلیل روش نوشته بودی و به نفع حودتان مصادره .
    در مورد لیبی وقذافی هم الحمدا... موضع جمهوری اسلامی روشن است و واضح ، فقط دو چشم می خواهد و یک وجدان بیدار که فعلن شماها ندارید .

    پاسخحذف
  8. بی انصاف نباش زیر پای خودمان زمین سسته معلوم نیست کدام سه شنبه بریزد
    گور پدر لیبیایی ها

    پاسخحذف
  9. چه شد جناب معینی ! جوابی نیامد . نطقت کور شد ؟ اگر می بینی که جوابی نداری لااقل از دوستان سبزت ( از نوع سبز اموی ) کمک بگیر شاید فرجی شد .

    پاسخحذف