۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

توهین؟ ... سکوت؟


این خبر را در یکی از سایت ها خواندم، خبری که در ادامه می خوانیدش، خدا خدا می کنم درست نباشد، اگر هم درست باشد، که احتمالش متاسفانه بالاست، سکوت "ننگی بزرگ" خواهد بود! ... دوستان، به خصوص رفقای بندری، شاخک های اطلاعاتی شان را تکانی بدهند، سراغ بگیرند ببینند آقایی به اسم نقویان آیا واقعا چنین حرفی زده، شکری "درباره بندرعباس" خورده یا نه، با بقیه اش کاری نداریم. این آقا احتمالا در یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی گفته: " ... به مسوولان دانشگاه ها عرض کردم آنها را بومی کنید. دختر بندرعباسی را نفرستید تهران. نمی خواهد لیسانس بگیرد. جامعه پاک تر و سالم تر می ماند".

۷ نظر:

  1. به نظرم صحت داره خبر

    http://irannegah.com/Video.aspx?id=1902

    پاسخحذف
  2. آقای نقویان قیاس به نفس می فرمایند...

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز! من به علت سرعت پایین اینترنت بیشتر از 45 ثانیه فیلم را نتونستم دانلود کنم. نقویان که همون نقویان برنامه های صدا و سیماست و شبکه هم شبکه قرآنه ولی اگه بشه بگی در کدوم ثانیه درمورد بندرعباس مثال می زنه راحت می شه همون لحظات رو دانلود کرد ... ممنونم

    پاسخحذف
  4. من خودم از تلویزیون دیدم که این رو گفت. از بومی سازی دانشگاه ها دفاع می کرد و فکر کنم به عنوان مثال بندرعباس رو اسم برد.با نظرش ر مورد بومی سازی موافق نیستم ولی نوع صحبتش هم جوری نبود که خواسته باشه احیانا توهینی بکند. متاسفانه برخی از کسانی که تریبون زیاد در اختیارشون قرار می گیره سریع شروع می کنند به نسخه پیچی برای عالم و آدم. نمونه اش همین آقاو جناب ا.ن

    پاسخحذف
  5. دوست عزيز
    قالب وبلاگتان جالب است من هم وبلاگ دارم و شديدا نياز به قالبي شبيه قالب وبلاگ شما دارم از کجا مي توانم بدست آورم؟

    پاسخحذف
  6. http://www.bloggertemplatesblog.com/

    قالب زیادی هست

    پاسخحذف
  7. حيف كه نمي شه اون حرفي را كه تو دلم بهش زدم اينجا هم بنويسم!!!




    شهرزاد

    پاسخحذف