۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

فضای پلید

آدم حس می کند فضای ذهنی برخی سیاست پیشگان کشور پلیدتر و بی پرواتر از آن بوده که تصورش می شد؛ خط قرمزی برای حریمی جز حریم قدرت خود قائل نیستند. امام جمعه تهران اگر می خواهد ژرفای شرعی و واجب بودن اطاعت از رهبری را تبیین کند، چه دلیلی دارد از همسر احمدی نژاد مثال بزند و بگوید که اگر رهبری همسر احمدی نژاد را طلاق بدهد، او نمی تواند به همسرش دست بزند؟!(+) فکر نمی کنند همسر و فرزندان و بستگان احمدی نژاد چه حالی می شوند چنین مثالی در مهم ترین نمازجمعه ام القرای جهان اسلام (!) فریاد می شود؟ آن ها صاحب کدام گناهند؟ حتی اگر شخص احمدی نژاد شاگرد اول کلاس فروپاشاندن حرمت ها باشد، گفتار امام جمعه تهران محکوم است.

۱۸ نظر:

  1. اینهانشانه های ظهورعصرچندش آوروقاحت است؛

    پاسخحذف
  2. وقتی با خودی شان این چنین می کنند وای به حال غیر خودی ها.

    پاسخحذف
  3. البته از یه نظر چوب خدا هست .. ولی کلن خیلی نفهمه این صدیقی .. اولین بار نیست که اینطور بی خردانه حرف می زنن

    پاسخحذف
  4. نکته جالب این است که آن وزیری که این حرف را به آقای صدیقی زده، از کیسه خلیفه بخشیده! خوب مرد حسابی! اگر مردی و واقعا به آنچه می گویی اعتقاد داری، چرا همسر خودت را مثال نمی زنی و می روی سراغ همسر رییس جمهور!

    پاسخحذف
  5. به نظر من اینها فیلمشونه
    می خوان دیکتاتوری را کامل پیاده کنن
    و نشون بدن که بین خودشون جنگ و دعواست و ایشون رو پر ابهت نشون بدن

    پاسخحذف
  6. به نام یزدان بخشاینده بخشا - درود بر تو - این روزها کمتر کسی به این مسائل فکر می کنه - بیشتر مردم دنبال این هستند که فضای ذهن اینها پلیدتر شوند و بیشتر وحشی شوند! - ذهن اینها متاسفانه خیلی پلید پست است - بسیار دیکتاتور پرست هستند - ناموس مردم برایشان بسیار کم ارزش است - خود این حرف این یارو این رو می رسونه که چقدر نسبت به زنان نگاه بدی داره که از اونها مایه می زاره برای فحش دادن سیاسی ! هر اندازه که اینها پست تر می شوند ما باید والاتر شویم و این باید نتیجه این همه بلایی باشد که بر سر ما آمده - مثل یک آزمون و آزمایش بزرگ که نتیجه اش باید سربلندی و سرافرازی ما باشد نه اینکه سیلی بخوریم و سیلی زدن را یاد بگیریم - بدرود

    پاسخحذف
  7. این آخوندها حتی درس های خود را هم نخوانده اند. از نظر شرعی حتی پیامبر اسلام هم نمی تواند یک زن و شوهر را به هم حرام کند چه رسد به آغاعلی. در انجام طلاق رضایت ودرخواست مرد و زن هر دو لازم است و یک مرد غریبه حتی پیامبر و امام حق قرائت خطبه طلاق را ندارد. وقتی سر اسلام دست این آخوندهای پلید و فاسد و فاسق و مشرک بیفتد نتیجه اش نابودی اسلام از بیخ و بن است

    پاسخحذف
  8. امید و آرزو آدم را زنده نگه میدارد. اما ملت ایران تنها با کینه به این ؤزیم زنده هستند که روزی انتقام خود را بگیرند

    پاسخحذف
  9. فاطمه در گودر نوشته:
    "واقعا این یکی رو دست احمدی‌نژاد اومد، خداییش تا قبل از این دولت مزخرف اینقدر بددهن و بی‌اتیکت بودن مورد قبول نبود، حالا استقبال می‌کنند، تو تلویزیون بهش اشاره می‌کنن و هی واسه هم آس رو می‌کنن. دیگه رسما خواهر مادر همدیگه رو آوردن تو بحث، دیگه باهم ندار شدن ... من به شخصه می‌گم (...) همه‌گی‌شون که یه ذره ادب و فرهنگ ندارن. مثلا مملکت اداره می‌کنن"

    پاسخحذف
  10. رامتین در گودر نوشته:
    "حالا که چی مثلن؟کمپین را بندازیم در مذمت این ضر مفت امام جمعه و حرمت!!!؟ شکسته شده (...)؟

    پاسخحذف
  11. مانیا در گودر نوشته:
    "نظر من اینه که خودشون هم‌دیگرُ بدرن"

    پاسخحذف
  12. وحید در فیس بوک نوشته:
    "فکر؟ چه حرفها میزنی محمد جان؟!"

    پاسخحذف
  13. شهره در فیس بوک نوشته:
    "درسته محمد عزیز ولی احمدی نژاد خودش اینقدر توی این سالها به خواهر و مادر مردم گیر داده که فکر مکنم حقشه ...باور کن که اینقدر از تک تکشون متنفرم که حتی دلم برای زن و بچه شون هم نمیسوزه , همونجور که خودشون هیچوقت دلشون برای هیچ مادری که بی فرزند یا هیچ بچه ایی که بی پدرش کردند نسوخته . اینها همه شون از دم بقول خودت پلیدن ...مرد و زن و بچه ,کوچک و بزرگشون !!!"

    پاسخحذف
  14. فریدون در فیس بوک نوشته:
    "سقوط اخلاق، سقوط ارزش ها...سقوط تشیع (...)"

    پاسخحذف
  15. حسین در فیس بوک نوشته:
    "چالما آغاج قاپینی،چالالار دمیر قاپیوی!(فکر کنم یه همچین چیزیه!)یه روز تو در مورد زن یکی تو تلویزیون حرف میزنی ، یه روز هم در مورد زن خودت تو نماز جمعه حرف میزنند . همینه که میگن سیاست پدر و مادر نداره."

    پاسخحذف
  16. خدیجه در فیس بوک نوشته:
    "من متوجه نشدم، چرا بايد طلاق بدن ايشون رو؟ مگه خداي ناكرده با هم اختلاف دارن؟؟؟؟؟ به قول امروزي ها، تفاهم ندارن اون هم به حدي كه مقام اول كشور بيياد و اون ها رو از هم جدا كنه؟؟؟؟ اصلا آيا اينها انديشه مي كنند به آنچه مي خواهند بگويند!!!!!!! والله آدم مي مونه حيرون از اين همه جهالت و نفهمي.......انعكاس همچين خبرايي در رسانه هاي دنيا، به خدا
    باعث ِ خجالت ماست..."

    پاسخحذف
  17. حافظ در گودر نوشته:
    "اینهمه وقت روزی ده بار سفره خوار و مادرش رو پهن و جمع میکردن ....حالا یهو دلواپس ناموسش میشن...
    اَه... داره حالم بهم میخوره"

    پاسخحذف
  18. حافظ! از چی حالتون به هم می خوره؟ از این که جای دیگه به ناموس احمدی نژاد فحش دادن و اینجا دارن می گن این کار درست نیست؟

    پاسخحذف