۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

لطفا دو خط بیانیه بدهید

جای دوری نمی رود؛ به اسم دفاع از قرآن در مزار شریف افعانستان ریخته اند و هشت کارمند بی گناه سازمان ملل را کشته اند، سر دو تایشان را بریده اند .... جای دوری نمی رود؛ دو خط بیانیه بدهید و محکوم کنید. آن کشیش دیوانه آمریکایی یک جلد کتاب قرآن آتش زده، در افغانستان هشت نفر را کشته اند به اسم اسلام و قرآن، جای دوری نمی رود: مدعیان اسلام ناب! دو خط بیانیه بدهید. شما که برای کتک خوردن دانشجویان معترض انگلیس بیانیه می دهید، شما که برای ضرب و شتم سیاه پوست های آمریکا یقه می درانید، برای این هشت بیگناه لااقل آهی بکشید قربه الی الله

۲ نظر:

  1. این هم بیانیهٔ رجانیوز
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=83094

    «مردم افغانستان می گویند آن‌ها شروع کننده درگیری های روز گذشته در شهر مزار شریف نبودند.

    به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، تظاهرات روز گذشته مردم افغانستان در شهر مزار شریف به خشونت کشیده شد. معترضان افغان به یکی از ساختمان‌های سازمان ملل متحد در این شهر حمله کردند و چند نفر را کشتند.

    افغان‌ها می گویند آنها شروع کننده درگیری ها نبودند. یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات روز گذشته مزار شریف گفت: تظاهرات ما مسالمت امیز و آرام بود. ما نزدیک ساختمان سازمان ملل متحد در مزار شریف شدیم و تلاش کردیم سلاح نگهبان‌ها را بگیریم و انها را خلع سلاح کنیم تا اینکه خشونتی بروز نکند. اما آنها به سمت ما تیراندازی کردند، آنها ما را زخمی کردند.

    اسدالله سعادت، یکی دیگر از افغان‌های تظاهرات کننده گفت: ما خواهان ان هستیم همه کسانی که به قرآن کریم و قوانین اسلامی اهانت می کنند، تحویل چنگال عدالت داده شوندو در ملأ عام مجازات شوند.»

    پاسخحذف
  2. آخی
    چه مسالمت آمیزی ...
    خوب طبیعیه که تو حق نداری نگهبان رو خلع سلاح کنی .. اونم وظیفشه که مقاوت کنه ...
    یعنی حماقت انتها داره ... ؟‌

    پاسخحذف