۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

اعتماد به نفس نشان دهید

بیش از یک سال و نیم است که از نهایت آزادی بیان برخوردارید، تمامی شبکه های تلویزیونی و رادیویی، وبسایت های خارج از شمار خبری و تحلیلی زنجیره ای، همه منابر در همه مساجد، بسیاری از فرصت های برگزاری جلسات آرام و بی تشنج و تک گویی در شهر و روستاها، قریب به اتفاق روزنامه ها، قدرت فرستادن پارازیت بر سر و روی مردم برای جلوگیری از تماشای بی زحمت کانال های ماهواره ای و فیلترینگ فوق العاده وسیع وبسایت های خبری مخالف و منتقد که حتی دامن وبلاگ هایی با بازدید روزانه سه رقمی را هم می گیرد، همه و همه در اختیار شماست؛ مدام زیر لوای تحلیل سیاسی و بصیرت زایی دشنام می دهید، توهین می کنید و متهم می سازید و همه حرف تان این است که تیر فتنه به دیوار بصیرت مردم خورده و مُرده ... یک وجب بروید بالاتر، ببینید این ادعا با فضای بسته خبری و اطلاع رسانی حاکم بر کشور جور است؟  این فضای سربی، دست کم گرفتن قدرت تشخیص قاطبه مردم است یا بی اعتمادی به نفس خودتان، و به حرف خودتان؟ این همه سختگیری به کار جذب که نمی آید، می ماند که فقط به کار کُند کردن سرعت ریزش بیاید. چنین نیست؟

۷ نظر:

  1. این رو هم باید قبول کرد که باید جلوی بیشتر کردن این آتش از ظرف دشمنان هم توجه کرد مثلا سلطنت طلبها

    پاسخحذف
  2. حتی به کار کم کردن ریزش هم نمی آید. چرا که مردم هم فهمیده اند فضای بسته و فریاد بلند نشانه ی ترس است نه اقتدار. که پدر مقتدرآرام می نشیند و گوش می سپارد به سخنان فرزندان تا شیرازه ی امور در دستش باشد و خبر اندرونی را از بیگانه نشنود و پدر بی عرضه و بی دست و پا فریاد می زند برای ترساندن نوکر و کلفت و خانوم خانه تا بپوشاند ضعف اداره ی امور را .

    پاسخحذف
  3. سید مجیب ... حتما "دشمن" از این فرصت ها می خواهد استفاده کند ولی باید مردم بتوانند راحت به اخبار دسترسی داشته باشند یا نه؟

    پاسخحذف
  4. سخنرانی 9 دی طائب جالب بود. می گفت اینها عددی نیستند و من مرتب داشتم حساب می کردم چرا در دستگیری این صفرها کار به مصلحت سنجی افتاده است.

    پاسخحذف
  5. من وبلاگی با آمار روزانه 40 تا رو هم سراغ دارم که فیلتر شده. نکته جالبش اینه که از اون 40 تا بازدید هم، 20 تاش خود صاحب وبلاگ بود که هی میرفت و به خودش سر میزد و رفرش میکرد.
    این جور امنیتی داریم ما

    __
    از گودر

    پاسخحذف
  6. شما اول مشخص کن کجات سوخته که اینجور می نویسی؟ من به شما نصیحت می کنم که برگزدید به اصل خودتان تا مثل گنده تراز خودتون نشدید...

    پاسخحذف
  7. برای ناشناس ... من هم همین نصیحت رو برای شما تکرار می کنم

    پاسخحذف