۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

ادامه عشق بی مخ


مصاحبه شونده: "زدمش. حاشا که نمی کنم ولی اونو دولت اعدامش کرد ... والّا هیچوقت، به جون شما، به مولای متقیان، زبونم روزست. با زبون روزه که دروغ نمی گم، هیچ وقت دستگاه (دولت) با من تماس نگرفت که کسی رو برو بزن، کسی رو نزن یا شلوغ کن یا شلوغ نکن. من رو عشق و علاقه خودم که داشتم این کارا رو می کردم ..." مصاحبه شعبان بی مُخ درباره ضرب و شتم دکتر فاطمی / کتاب خاطرات
آخرین خبر: امروز به کروبی در قم حمله شد ... چند هفته قبل به ابطحی در شهر ری ... عشق "شعبان بی مُخ"ی در تاریخ این سرزمین ادامه دارد
*
عکس: شعبان بی مخ در حال عشق ورزی

۷ نظر:

  1. تاکی باید این سرزمین جولانگاه شعبان بی مخ ها باشه.. ای خدا

    پاسخحذف
  2. تا روزی که سنگها را بسته و سگها را رها کرده اند به جان ما.
    تا روزی که از دوست دشمن ساختن ها افتخار باشد نه شرمساری.
    تا روزی که منطق منطق زور باشد و هر که وحشی تر،عزیزتر.
    تاروزی که ما اجازه دهیم مهتا جان .

    پاسخحذف
  3. جداً جالب بود! هر کسی از ذن خودش هر غلطی می خواد می کنه.

    پاسخحذف
  4. هلن جان منظورت "ظن" بوده؟

    پاسخحذف
  5. "والّا ...به مولای متقیان، زبونم روزست. با زبون روزه که دروغ نمی گم، ..."
    این به نظر همون تقواییه که جدیدا" هم خیلی بهش سفارش می شیم از طرف "مولای متقیان!"

    پاسخحذف
  6. اون روز بیست و پنج خرداد که بسیجی های محترم با چوب و چماق ایستادند در پایگاه بسیجشون و منتظر بودن تا یکی رو با همون چماقاشون خورد و خاک شیر کنند به دوستم گفتم ببین باز جریان شعبون بی مخها داره تکرار میشه.
    یا یه چیزی شبیه به همین دیالوگ..
    خب دوباره کودتا شده بود تو مملکتمون .

    پاسخحذف
  7. چند وقت پيش با دوستم در مورد اينكه گفته بودند جمعيت كمه و بايد افزايش پيدا كنه صحبت مي كردم.دوستم گفت:من نمي فهمم ، اون كسي كه دستش به دهنش مي رسه و براي زندگي برنامه داره هيچ وقت به اين حرفها اهميت نمي ده!مي مونه انهايي كه در فقر مادي و فرهنگي زندگي ميكنند.يعني ما الان گششنه و بي سواد و مجرم و عقده اي كم داريم؟!!
    بهش گفتم:متوجه نيستي ديگه!اينا وجودشون براي جامعه لازمه!اون چوب را دست من و تو نمي دن كه مردم را بزنيم،چون مي دون محاله بزنيم.اينا بايد باشن كه اون بره در دستشان.

    شهرزاد

    پاسخحذف