۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

خیلی سال ها قبل "سعدی"

مجسمه های پایتخت را باد یکی یکی دارد با خود می برد. در همین "راستا"، دهمین تندیس شهر تهران، در مقابل بیمارستان آتیه هم ناپدید شد! هیچ کدام این مجسمه ها "جیبی" نبوده ... گفته بود: امنیت "منطقه"، جایی خیلی خیلی بزرگتر از پایتخت خودمان، بدون ایران تامین نمی شود و ... ما برای مدیریت جهان باید آماده شویم و ... تا آخر
*
خیلی سال ها قبل "سعدی" نوشته بود: منجمی به خانه در آمد. یک مرد بیگانه را دید که با زن او بهم نشسته. دشنام و سقط گفت و فتنه و آشوب برخاست. صاحبدلی که برین واقف بود گفت: "تو بر اوج فلک چه دانی چیست که ندانی که در سرایت کیست؟"

۷ نظر:

  1. جناب معینی عرض سلام و خسته نباشید دارم
    خونه جدیدتون هم مبارک !
    تبریک میگم به این حسن سلیقه البته در مورد انتخاب مطالبتون ,اما راستش یه جورایی این رنگی‌ که برای خونه جدید انتخاب کردید با حال و هوای این روزا جور در نمیاد ,حالا بگذریم از استتار و جنبش سبز و …..
    اما جدی جدی با بهار سبز دیگه جور در نمیاد …..
    حالا بگذریم از اون ۲ تا نقطه سبز که خود جای بسی‌ امید است .
    این انتخاب شاید برای خزون برگ ریز انتخاب مناسب تری باشه ,اما صلاح ملکت خویش خسروان دانند .
    پیروز و سبز باشید !

    پاسخحذف
  2. واقعا حرفاشون عین جوک میمونه.. اخه به قول شما مگه جیبی هست؟

    پاسخحذف
  3. با سلام و درود
    تورقی در سایت رهبری برای آنانی که حقیقت را نادیده می گیرند!
    در وبلاگ بخوانید

    پاسخحذف
  4. سلام آقای معینی
    خسته نباشید ، حکایت سعدی بسیار جالب بود. و جالب تراین شعبده بازی هاست که دقیقااز زمانی آغاز شده است که طرح امنیت اجتماعی با حدت و شدت هر چه تمام در حال انجام است . واقعا خسته نباشند. ضمنا من یک email به آدرس شما( moeeni_m@yahoo.com )فرستاده ام .لطفا مشاهده نمائید.
    با تشکر

    پاسخحذف
  5. سلام،
    هرچند گفته‌اند که "حب الشی یعمی و یصم" اما در ظاهر مثل اینکه مخالفت با چیزی هم مصداق دیگر این گفته هست. با مدیریت جهانی کاری ندارم اما فکر نمی‌کنم در مورد امنیت منطقه و نقش ایران حرف و حدیث چندانی باشه! این نکته سنجی‌های شما می‌تونه خیلی فراتر از این دست "نق زدنها" باشه که البته به عنوان یه مشتری باید بگم همینطور هم هست.

    پاسخحذف
  6. raggozar عزیز! من خیلی دنبال یک قالب سه ستونی سبز گشتم ولی پیدا نکردم؛ این قالب هم از قالب های رایگانه که من ازش دارم استفاده می کنم. به نظر من نقطه های سبز زیبایی و سبزینگی اینجا را حفظ کرده. بعد هم این که به قول میرحسین سبز بودن به رنگ نیست به اخلاق است! امیدوارم اخلاقم سبز باشد ... از دقت نظرت خیلی ممنونم

    ناشناس عزیژ! خب به نظرم ایرادی که گرفتی، و من بابتش ازت ممنونم، به سعدی هم بر میگرده ها؛ نه؟ حرف من و سعدی (!!) اینه تو که نمی تونی امنیت پایتخت و خونه خودت را تامین کنی ... تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل

    پاسخحذف