۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۱, یکشنبه

پس زدن عضوها

اولین رییس جمهوری فراری شد
دومین رییس جمهوری کشته شد، توسط کسانی که در پیروزی انقلاب شادی کرده بودند
چهارمین رییس جمهوری مایه همه فسادها و سست شدن پایه همه ارزش ها و تهاجم فرهنگی شد. به او گفتند: اکبرشاه
پنجمین رییس جمهوری، اصلاحاتچی منافق، لیبرال مسلک جامعه مدنی زده، پایمال کننده خون شهدا
ششمین رییس جمهوری، دشمن شاد کن، جریان انحرافی، اصلا رییس جمهوری کس دیگریست(+
*
چرا؟
... اشکال از "جمهور" است یعنی؟ 
.
.
.

۵ نظر:

  1. سومین رئیس جمهور البته بر صدر نشسته است و قدر دیده است، ... کمی قبلتر اتفاقا مطلب مشابهی را خواستم روی وبلاگ بگذارم با این شروع: "چهار پادشاه اخر یا تبعید شده اند و یا از کشور گریخته اند. آخرین نخست وزیر دوران پادشاهی زندانی و سپس اعدام شد، آخرین نخست وزیر انقلاب در حصر است. اولین رئیس جمهور ابران ... ". ایراد انگار فراتر از جمهور است.

    پاسخحذف
  2. لطفا لینک "وغیره" رو بردارید. اصل مطلب طنزی بوده از ف.م،سخن که در my gooya منتشر شده و دوستان رسانه ای لطف کردن اون رو با تغییراتی جدی عنوان کردن (البته ایشون هم لطف کردن بعد این ماجرا اصل مطلب رو حذف کردن ولی هنوز اثراتش در اینترنت هست).
    جدا از این اگر کمی آقای قاسمی رو میشناختید یا حداقل با مداقه بییشتری مطلب رو میخوندید متوجه غیرواقعی بودن اون میشدید.

    پاسخحذف
  3. چیستا! آخرین نخست وزیر پادشاهی بختیار بود، اعدام نشد، ترور شد ... راستی به این مجموعه اضافه کن که چهار شاه آخر، بیرون از ایران مردند! ...
    000
    صادق! چه سوتی خفنی دادیم ما! ولی وقتی آدم حرف های آن مداح اهل بیت را در ذم مشایی و احمدی نژاد شنیده باشد، نمی تواند به راحتی دروغ بودن این مطلب را کشف کند ... به هر حال از تذکری که دادی و متاسفانه من دیر متوجه شدم، ممنونم

    پاسخحذف
  4. اون که اصلا نبوده هیچوقت.. ولی جنگ بر سر ریس هست کلا

    پاسخحذف
  5. بله بله، حق با شماست ... همیشه بختیار را به عنوان نخست وزیر پادشاهی فراموش می کنم! آن سه نفری هم که فاصله میان او و هویدا بودند هم انگار در ذهن آدم، نخست وزیر به حساب نمی آیند ... هوبدا انگار پروتو تایپ نخست وزیران پادشاه، در نیمه دوم سلطنت اوست.

    پاسخحذف