۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

آقای احمدی نژاد! به جمع سبزها خوش آمدید


آقای احمدی نژاد! خوشبختانه حق با شماست(+).  این درست نیست که در غیاب کسی، در برنامه زنده تلویزیونی او را متهم کنند و هیچ سند و مدرکی هم رو نکنند. درست است که شما در دفاع از معاون اول خودتان این موضع را گرفته اید؛ ولی حرف درستی زده اید ... آقای احمدی نژاد! به جمع سبزها خوش آمدید، حتی اگر به قدر دفاع از آبروی دوست خودتان بوده، که او هم انسانی است عین خود ما و اگر متخلف است، جای محاکمه او "داد"گاه است، نه برنامه زنده تلویزیونی، و "داد"گاه "سند" می خواهد ... میرحسین هم گفته بود سبز بودن به رنگ نیست، به اخلاق است ... خوش آمدید

۱۴ نظر:

  1. در مهدیه تهران و برخی تریبون های دیگر خطاب به شما و آقای کروبی و دیگر شخصیت های جنبش سبز گفتند که شماها عددی نیستید. شما چه نظری درباره چنین اظهار نظری دارید؟

    اتفاقا این سخن کاملا درست است. نه بنده و نه کروبی نگفته ایم عددی هستیم. در احوالات شیخ ابوسعید ابوالخیر آمده است عالمی که با شیخ احساس رقابتی داشته کسی را پیش او می فرستد که من مثل یک فیل هستم و شما مثل یک پشه و شیخ جواب می دهد که به او بگوئید «ما هیچ نیستیم و آن پشه هم تو هستی». البته ما در مرتبه شیخ نیستیم ولی با تاسی به او می گوییم ماها عددی نیستیم. ولی این دلیل نمی شود که شما حقوق مردم را ضایع کنید و میثاق ملی را تا این اندازه خوار کنید.

    پاسخحذف
  2. این کامنت بالایی بخشی از مصاحبه اخیر میرحسینه ... باید رفیق ناشناس ذکر می کرد خب

    پاسخحذف
  3. آقای معینی
    باهاتون موافقم نیستم.
    اجمدی نژاد در هر صورت منظورش دفاع از این اخلاق نیست که نباید در غیاب کسی که حاضر نیست بهش تهمت زد.
    مطمئنا احمدی نژاد فقط از روی تعصب از دوست خودش دفاع کرده.
    من هیچ وقت نمی توانم احمدی نژاد رو از خودمون بدونم و بهش "خوش آمد" بگم.

    پاسخحذف
  4. راستی تا حالا 13 بار فیلتر شدی؟!moeeni 14 خود گواه روشنی است بر این ادعا.
    رک می نویسی کمتر دیده ام کسی را که اینچنین بی پروا بنویسد

    پاسخحذف
  5. من موافقم که این گفته احمدی نژاد بزرگ بشه به شرطی که به این هدف باشه که احمدی نژاد رسوا بشه وگرنه این دروغگو به فکر این جمله نیست به فکر معاونشه

    پاسخحذف
  6. فكر ميكنم خيلي به خودت فشار آوردي تا يك نكته مثبت تو اين آدم ببيني

    پاسخحذف
  7. Raha
    من هم نوشته ام حتی اگر به قدر دفاع از معاون اولش باشد ... حرف حقی زده به هر حال حتی اگر همیشه قبولش ندارد که شواهد می گه متاسفانه نداره

    زاغچه
    متاسفانه همین طوره! سیزده بار فیلتر شده راز سر به مهر ... من البته با پروا می نویسم؛ باور کنید

    Mr.Karmand
    همونی که برای Raha نوشتم

    ناشناس!
    حق با شماست

    پاسخحذف
  8. آقای معینی عزیز ! اینجا که در آن می نویسی فضای مجازی است عزیز دل بابا نه فضای واقعی ! خوب تحریکت می کنند با جملاتی مثل رک می نویسی ، بی پروا می نویسی ، شیوا می نویسی و قس علی هذا
    عزیز جان مواظب این هندوانه ها باش ! زیر بغل خیلی ها گذاشتند و جلو فرستادند و بعد خودشان زدند به چاک ! می گویند یک دوست می گوید « گفتم " اما دشمن می گوید « می خواستم یگویم » .

    پاسخحذف
  9. برای ناشناس! ممنونم از تذکرتان. سعی می کنم به راحتی تحریک نشوم

    پاسخحذف
  10. اما متأسفانه می شوید آن هم به راحتی نوشیدن یک لیوان آب !

    پاسخحذف
  11. چرا متاسفانه؟ اگر به این راحتی است کاری بکنید، تعریفی - باریکلایی، که کج شویم به راه شما

    پاسخحذف
  12. چون که حیف !هستید هرز می روید !!!!

    پاسخحذف
  13. ممنون که نگران هرز رفتن من هستید، بی تعارف دارم می گم. خودم این حس رو دارم ولی از یک زاویه دیگر

    پاسخحذف
  14. یه بارم مثبت شد این آقای دکتر ... خدا رو شکر

    پاسخحذف