۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

ابتذال اولویت نبود

پنج سال قبل معتقد بودم "سیاسی ترین و همه جانبه ترین کار رسانه ای را علیه نظام، "رادیو فردا" انجام می دهد؛ سه ربع ترانه هایی که نظام آنها را به کل "مبتذل" می داند پخش می کند و بعد یک ربع خبر. این طوری هم با ارزش های نظام مقابله می کند و هم آن وسط اخبار خودش را می دواند؛ "عوام" بی اعتنا به سیاست را با ترانه هایش جذب می کند برای اخبارش"! ... پارسال فهمیدم می شود روی کانال های رادیویی و تلویزیونی چنان پارازیتی انداخت که اساسی ناکارشان کند؛ ولی هیچ کانالی که فقط ترانه های مبتذل پخش می کرد؛ ناکار نشد! ... ابتذال اولویت نبود

۴ نظر:

  1. ابتذال نه تنها اولويت نبوده و نيست ، بلكه شايد مورد حمايت هم باشد. فارسي 1 و شبكه در دست تاسيس راندوواز دبي ، ظاهرا سرمايه گذار وطني دارد.
    الله و اعلم .

    پاسخحذف
  2. دقیقا.. هیچوقت هم نبوده .. ولی بازی سیاسی خوبی میشه باهاش راه انداخت.. مثل این روزها که دوباره بحث حجاب و عفاف راه انداختن.. انگار همین چندماه پیش نبود که زنانی با ظاهر آنچنانی عکس آقا رو دستشون گرفته بودن..
    ...
    ابتذال هم مثل بقیه چیزا کاملا سیاسی هست

    پاسخحذف
  3. من هم واقعا متحیرم که مثلا چرا برای فارسی وان پارازیت نیست ولی برای بی بی سی و صدای آمریکا هست؟ خب این یعنی چی. خودشون کاری می کنن آدم به همه چی شک کنه

    پاسخحذف
  4. يك اصل كلي براي آقايان وجود دارد.آن اينست كه :""هرچيزي سبب پايداري نظام شود (بخوانيد ...) خوب است و هر چيزي كه سبب سست شدن آن گردد بد است"" مثال برايتان بياورم. سردار سيكل ... در موقع حوادث پارسال گفته بود كه حفظ نظام از نماز هم واجبتر است. نمونه ديگرش را مهتا در كامنت بالا گفت. نمونه ديگر اعتياد است كه خود شما گفتيد. حالا اگر روزي ديديد كه فيلم پرونو مورد توجه اين ... قرار گرفت تعجب نكنيد... (کامنت توسط مدیر وبلاگ ویرایش شد)

    پاسخحذف