۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

ماموریت: "استقبال"

محمود احمدی نژاد، پیش از ظهر امروز سومین سفر استانی خود را به هرمزگان آغاز کرد ...
*
ساعت هشت صبح: مدارس را تعطیل و دانش آموزان را ملزم به حضور در مراسم استقبال کرده اند. دانش آموزان هم با تجهیزات کامل به خیابان آمده اند! سنگین ترین بخش ماموریت استقبال به عهده بچه مدرسه ای ها بود
*
ساعت هشت و نیم صبح: بسیجی ها از مستقبلین پذیرایی می کنند
*

نه و بیست دقیقه: یک ساعت مانده به ورود احمدی نژاد
*

ده و بیست دقیقه: تا پنج دقیقه دیگر ماشین حامل احمدی نژاد وارد می شود

*

ده و بیست و هفت دقیقه: شرح ندارد
*
یک بانوی بندری؛ حین سخنرانی احمدی نژاد شرح حال می نویسد
*
نکته: در هیچ یک از تصاویر خبرگزاری ها عکسی از جمعیت مستقبلین در ورزشگاه دیده نمی شود؛ عکس ها همه با نمای بسته است (+)
*
لینک مرتبط با همین سفر:

۸ نظر:

  1. ای بابا!
    محمد جان چقده بهت گفتم اسم این هاله شمع رو نیار!
    بابا به خدا بهش آلرژی دارم!

    پاسخحذف
  2. راستی یادم رفت لینکت کردم...

    پاسخحذف
  3. تصادفا"امشب اخبار ایران رو دیدم .تصاویری که از تلویزیون هم پخش شد دیدنی بود...زنده باد مردم خوب هرمزگان.آفرین

    پاسخحذف
  4. من جدا دلم داره میسوزه برای این آدم
    از دلسوزی گذشته
    نمیتونی حالمو بفهمی محمد
    یه آدم چه جوری اینقد میشکنه؟

    پاسخحذف
  5. من! می فهمم؛ مردم را عادت دادند به حراج عزت شان

    پاسخحذف
  6. محمد جون نگفته بودی بندرعباس اینقدر فسقلیه! 63 درصدش که اینقدر باشن 100 درصدش سر جمع میشه قد یکی از توابع صایین قلعه. حمید

    پاسخحذف
  7. ای داد.. دلم آتش می گیره وقتی می بینم این مردم اینطوری به یه آدم الدنگ که گند زده به همه چیز حتی به عزت مردم برای یه وام 200 هزار تومنی التماس می کنن

    پاسخحذف
  8. دویست هزار تومن؟!!! نه هر نامه نهایتا پنجاه هزار تومن میدن

    پاسخحذف