۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

مهمان خلیج فارس



دیشب با خبر یکی از دوستان رفتیم فرودگاه بندرعباس برای استقبال از شهرداد روحانی. این هنرمند شهیر موسیقی حوالی ساعت هشت دیشب از دبی (در ادامه مسافرت از آمریکا) وارد بندرعباس شد. ایسنا خبر داده بود که همزمان با روز ملی خلیج فارس و با حضور خود شهرداد روحانی از پيش نمايش قطعه موسیقی خلیج فارس رونمایی می شود. وی در مدت سه روز حضور در بندرعباس، پس از رونمایی از پیش درآمد ساخته شده از قطعه خلیج فارس، قرارداد خود را امضا می کند.
*
گزارشگر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس (بندرعباس) از شهرداد روحانی می پرسد: "برنامه های شبکه محلی مرکز خلیج فارس را دیده اید؟"! شهرداد روحانی ... آمریکا ... بعد شبکه محلی! ... سئوال مفرح و خستگی بدر بکنی بود کلا بعد ِ یک سفر طولانی!
*
گفتم: "استاد یه خواهش ... لطفا "محیط زیست" خلیج فارس یادتون نره، فقط "اسم" خلیج فارس مهم نباشه. تو کارتون باشه لطفا" ... و خیلی استقبال کرد ... سر آخرین پیچ، وقت آخرین خداحافظی، که باز دیدمشان، باز گفت: "خیلی یادآوری به موقعی بود" ... و من خیلی خوشحال شدم، حس کردم کار مهمی انجام داده ام!
*
روز ملی خلیج فارس (که فردا باشد)، کاش مجالی و علاقه ای باشد که به تن و روان این خلیج زیبا هم فکری بکنند ... خیلی درد دارد وقتی از کنارش رد می شوی بوی فاضلاب بشنوی، خبر قتل عام ماهیان را  بخوانی از شدت فاضلاب و بعد مدیر عامل فاضلاب مصاحبه کند که "فاضلاب برای دریا مفید است(+)"!
*
عکس: نوا، دختر یکی از دوستان، و من: مهشاد بغل، عکس شهرداد روحانی به دست! ... بقیه  عکس ها (+)
.
.