۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

پراکنده های امروز؛ پنج اسفند

کامران نجف زاده عزیز امروز سی و یک ساله می شود ... کامران جان! تولدت مبارک؛ ارادت تکمیل! ... شکر خدا یه نُه ماهی هست که اخبار تلویزیون ایران رو نمی بینم تا ازت دلخور بشم! تازه اگرم دلخور می شدم هنوز شیرینی آن گزارش های خوبی که از سیاه چال صدا و سیما بیرون دادی زیر زبانم است؛ تازه ترش، "نرم خبر" را، که خیلی دوستش دارم، به اسم تو انگار سند زدند در سیمای جمهوری اسلامی! بعدشم کی گفته دو رفیق حتما باید عین هم فکر کنند؟ تو به کار و اعتقاد خودت، من هم به کار و سلیقه خودم، رفاقت جای خودش ... تولدت مبارک، مبارک، مبارک
*


مهشاد پریروز مهمان یسنا بود. روز خوبی داشتند؛ مثل ما بزرگترهایشان! یک سری هم به یک نمایشگاه کتاب زدیم

*


استفاده متقارن و متوازن از رنگ ها؛ بازی مهشاد با لگوهایش

*


تا بود دیگران سوژه من می شدند ولی این بار خودم شدم سوژه! ... دارم از یک صحنه جدی و مشروع با موبایلم عکس می گیرم نگو این آقا و هنرمند و رفیق محترم حواسش جای دیگری بوده! ... این اولین عکس خودمه که روی وبلاگ می ذارم؛ اگه عینک نداشتم البته این کار خطرناک رو انجام نمی دادم!

*
امروز روز مهندسه ... رفقایی که حافظه خیلی قوی دارند این روز را دارن به من تبریک می گن! خودم یادم نبود البته! ... این اس.ام.اس خیلی جالب بود برام: "برای مهندسین بن بستی وجود ندارد؛ یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت ... روز مهندس بر شما مهندس عزیز مبارک باد" ... این روز بر مهندسان اهل مهندسی مبارک باد